یاسمین زهرایاسمین زهرا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

❀ ‿ ❀یاسمین زهرا کهوند❀ ‿ ❀

...

1392/11/17 20:58
نویسنده : مامان خوشبخت
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم:

بعد از هجده روز اومدم با کلی حرررررررررف.

هفته ی پیش آقا جون و مادر جون(مامان و بابای من) اومدن بهمون سر بزنن تو هم طبق معمول اول ازشون خجالت میکشیدی نزدیکشون نمیرفتی اما بعد از یک ساعت دیگه کی یود تورو از اونا جدا کنه .

خلاصه اونا تا پنج روز اینجا بودن بابا و مامان بابایی هم اومدن خونمون و تو حسابی اون چهار نفر رو سرگرم میگردی منم مشغول مهمانداری و فقط برای خواب و تعویض پوشک پیش من میومدی خیلی بهمون خوش گذشت.

ماشاالله روز به روز خانوم تر و بزرگتر میشی و کلمات جدید و کارهای جدید یاد میگیری . تلفن رو بر میداری و تند تند الو میگی دیشب داشتم با دایی محمد تلفنی حرف میزدم که گوشی رو از من گرفتی و گفتی ایووووووو(الو) بیا بعد به تقلید از من گفتی ممد (محمد) بیا واااااااااای منو میگی داشتم از تعجب شاخ در میاوردم دایی هم از اونور ذوق زده شده بود.

خیلی وقت بود که فروشگاه نرفته بودیم خرید دیروز به پیشنهاد من سه نفری رفتیم ایلام . توی فروشگاه گذاشتیمت توی سبد خرید و همینجوری که از پیش قفسه ها رد میشدیم تو به خوراکی ها اشاره میکردی میگفتی بده مُقام(میخوام) و با اون دستای کوچولوت هر چی میدیدی میگرفتی دستت  بعدش رفتیم و برات اسباب بازی و سیدی آموزشی خاله ستاره و البته یک کتاب در باره کودک خریدیم که من باید مطالعش کنمچشمک کلاً خیلی خوب بود و روحیمون عوض شد اما وقتی برگشتیم خونه درست مثل دفعه ی قبل دیدم تب داری و خیلی نکران شدم فوراً بهت شربت ایبوپروفن دادم اما تاثیری نداشت و ساعت 2 شب مجبور شدم برات شیاف بذارم بعد از تقریبا یک ساعت تبت اومد پایین اما تا صبح تو خواب ناله میکردی کلی خودم رو سرزنش کردم که چرا تو این هوای سرد بردمت بیرون البته نه بارون بود و نه برف اما خوب همون هوای سرد کار خودش رو کرد و تو مریض شدی برای ناهارت سوپ درست کردم که خیلی دوست داشتی دارو هات هم 8 ساعتی بهت میدم اما هنوز یه کم تب داری اگه خدایی نکرده بد تر بشی دکتر میبریمت البته امیدوارم که زود خوب بشی از دیشب تا الان خیلی ناراحتم و کلی صلوات برا سلامتیت فرستادم.

 چند روزه که همه جا برف زیادی اومده حتی استان های شمالی ارتفاع برف به سه  متر هم رسیده ولی اینجا فقط دو سه بار بارون اومده خلاصه اینکه من 3 سال اینجام برف مرف ندیدم.

راستی هفته ی آینده قراره یه فرشته کوچولو به دنیا بیاد اون فرشته هم نی نی عمه رویاست. امید واریم که سالم و سلامت بیاد.

 

                               

«دوستان گلم منتظر عکس های گل دخترم باشید»                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان هاجر ( یوسف و یگانه)
17 بهمن 92 23:20
ماشا الله چه شیرین زبونی خاله
مامان خوشبخت
پاسخ
بوس واسه اون دوتا وروجک ها
نیلوفر/مامانه روژینا
19 بهمن 92 14:14
عزیزم امیدوارم که زودتر حالت خوب بشه
مامان خوشبخت
پاسخ
عزیز دلم ممنون از محبتت
مامان آیسو وآیسا
21 بهمن 92 10:30
امیدوارم زودی خوبشی شیرین زبون
مامان کوثری
4 اسفند 92 6:00
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
طراح نو
5 اسفند 92 23:01
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید
مامان یاسمین زهرا
20 اسفند 92 16:03
کجایین؟
مرجان مامان آران و باران
22 اسفند 92 1:47
سلام عزیزم ببخشید دیر اومدم خسته نباشید از مهمونداریییییی همیشه به شادیییی خوش باشیددددددد
mamane mahya
26 اسفند 92 12:05
بهار با گلهایش ، و سال نو با امید هایش این عید با امیدهایش بر تو ای عزیز ترینم مبارک . .
مامان آیسو وآیسا
27 اسفند 92 13:07
سال نو مباررررررررررررررررررررررررررررک
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
1 فروردین 93 1:27
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند. .
مامان هيراد
2 فروردین 93 18:53
ستاره بختتان بالا سپيده صبحتان تابناك سايه عمرتان بلند ساز زندگيتان كوك سرزمين دلتان سبز عيد نوروزتان مبارك
مامان آیسو وآیسا
30 فروردین 93 20:09
روزت مبارررررررررررررررررررررررررک دوستم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
11 اردیبهشت 93 15:23
امشب ،شب آرزوهاست و من آرزو دارم دلت مثل بهار، پر شوداز لحظه های ماندگار زندگیت خالی از اندوه و غم، لحظه های شادمانی بی شمار(( التماس دعا ))